Rally2.com rally video videa sprint crash foto fotografie

  
Info
ISSN: 1213-9173
Vydává:
Rallysport Příluky
Šéfredaktor:
Ing. Pavel Zvonek
Vedoucí týmu:
Štěpán Forman
Doporučujeme
Nyní naše stránky prohlížejí 40 host(é) a 0 uživatel(é).


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde.



  
Barum rally
nejen 2008
eShop.Rally2.com
internetový obchod

 

Moderuje:
Fórum:   O čem se mluví
Poslat odpověď k tématu: 
Jít na Rally2.com - Rallysport Příluky: infomace, fotografie a videa z rally Fórum Index

O odesilateli: Všichni registrovaní uživatelé mohou posílat témata a odpovědi v tomto fóru.
Přezdívka:
Heslo:
Ikona zprávy:                 
                
                
                
              
Zpráva:

HTML : On
BBCode : On

Klikněte na smajlík ,tím jej vložíte do své zprávy:
:-):-(:-D;-):-08-):-?:-P:-|

Klikněte na tlačítka a přidáte BBkód do své zprávy:

BBCode: Web AddressBBCode: Email AddressBBCode: Load Image from WebBBCode: Bold Text
BBCode: Italic TextBBCode: QuoteBBCode: CodeBBCode: Open List
BBCode: List ItemBBCode: Close List
Volby: V této zprávě není povolen HTML kód
Nepovolit BBCode v této zprávě
Nepovolit smajlíky v této zprávě
Ukázat podpis (Zde můžete udělat změny ve vašem profilu)
   

Přehled tématu
Davos
Just popping in
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 15
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-13 00:00   
Abych pravdu řekl tak se mi tento systém vůbec nelíbí. Podle mě to totiž nelze regulérně zajistit aby to každý jel jen jednou ve stanovených 40 (hexadecimální editory, nebo nutnost být někde jinde než sedět u PC ve stanovený čas) a proto bych se spíš přikláněl k názoru, ať se jede jedna rally třeba celý týden. Nikdo nebude vědět jaké mají ostatní časy a tak zajede pravděpodobně nejlepší čas jakého je schopen aniž by se honil s nějakým časem někoho jiného.

Kubanec
Just popping in
Připojeno: Nov 05, 2001
Příspěvky: 2
Od: Zlin, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-13 00:56   
Já bych to zkusil podle těch pravidel s tou sportkou.

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-13 08:14   
No a je to opet v riti. Co clovek, to nazor. Ja osobne bych rekl, ze je to burt. Ale kdo bude kontrolovat, jestli to nezkracujeme. To by chtelo posilat i "ghosta". A kdyz se pojede cela rally, zase bude nekdo rikat, ze ma radeji snih nebo sotolku nebo asfalt...... A pokud to chcete jet v tomto tydnu, tak vam vsem gratuluju k porazce Paese. Musim u zakazniku prehazet ctyri kompace, takze kazdy den odpoledne mam az do vecera postarano o zabavu. A ou vej ken du mame parbu (pocitacovou-sitovou).
A kdo je to ten "stano", ze to zase jezdi s neWRCama.
Muzu se zeptat, v kolik rano vstavate, ze jste na netu o pulnoci nebo v jednu...? ;-0

Davos
Just popping in
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 15
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-13 12:00   
Já vstávám v 8 hodin, brácha o něco pozdějc. Docela totiž trvá než připravíš nějaký ten článek a přes den má člověk jiné starosti a tak většinou článek zveřejníme lehce po půlnoci.

Paja
Not too shy to talk
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 25
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-13 23:55   
Já mám takovou uměleckou pracovní dobu. Nějak jsem na to poslední dobou najel a nemůžu se toho zbavit.

S tím závodem teda ještě počkáme. Třeba nás ještě něco napadne.

ĚLEŇ
Just popping in
Připojeno: Sep 13, 2001
Příspěvky: 11
Od: ZLÍN, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-14 15:45   
ČÉČE A TY SI MYSLÍŠ, ŽE TO BUDU HRÁT JAKO V RACHOTĚ NEBO CO? A NEBO, ŽE BYCH TI TY ČASY POSÍLAL PŘES KURÝRA???
NEVÍM CO MÁTE POŘÁD S NĚJAKÝMA ČASOVÝMA LIMITAMA? NECH NA TO VÍKEND A JE, NE?!

Paja
Not too shy to talk
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 25
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-14 18:17   
To Paes: potřeboval bych poradit nastavení auta pro Keňu, Anglii a Austrálii. Jo a nemáš nějakou radu ještě k té Keni. To je nějaká divná rally. Moc mě nebaví a výsledky tam mám taky moc bídné. Myslíš, že je rozdíl v jednotlivých autech? Já jezdím všechno s Peugeotem.

PS: tak jsem zhlédl tu Sosnovou a Prahu a musím říct, že to bylo pěkné podívání. Hlavně v té Praze se někteří pěkně rozvášnili. Akorát jsem se divil, jak někteří diváci stáli hodně blbě ve výjezdu ze zatáčky na té RZ u Strahova (teda jestli to byl Strahov, protože já nikdy na spartakiádě nebyl).


To Jelen: no asi máš pravdu.

[ Tuto zprávu upravil(a): Paja kdy 14-01-2003 18:18 ]

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-15 09:53   
Cus. Pokusim se. Takze Kena (predpokladam cela rally) - tlemice az nahoru, prevodovka na uplne dlouhou, rizeni o jedno strmejc, brzdy nechavam na stred na stred i na silu na stred. Rozhodne ty posledni eRZety neprezouvej na MUD, ale jed je na GRAVEL. Anglie - tlumice o jeden dolu, s prevodovkou hejbu podle eRZet, ale pro celou rally staci jet s o jednu delsi, brzdy na stred a sila o jeden vic, strmejsi rizeni o jeden. Australie - tlumice o jeden nahoru, mozna o dva, s prevodovkou zase hejbu, neco na uplne dlouhou a nekdy ji vracim na stred, brzdy na stred a sila o jeden vic, rizeni o jeden vic. No a vsude si davam nahon o jednu vic na predni kola. Jestli to zalezi na aute? Asi ano, protoze a to hlavne, jsou ruzne prevodovky. Treba subarko ma urcite jinak dlouhou prevodvku na stred nez focus. Zkouseli jsme to na 1RZ Italie a tam je to nejvice poznat. Jinak bych v tom rozdil moc nevidel. Tady to Paja (nas) jezdi se subarkem, jenze on ma natrenovany jen Finsko (ale fakt dobre) a stejne mu davam. A dalsi, co se specializoval na Svedsko, tak to jezdi s 206-kou a taky mu tam davam. Ono je to tezky rict jestli tam je opravdu nejaky markantni rozdil. Asi je to opravdu o natrenovani. Jenze ja jsem jim daval, uz kdyz jsme jezdili uplne cerstve koliiina. Na tohle mam asi talent, bohuzel na jiny veci moc ne.

Setkani i sprint byl super. Bohuzel ty nejvetsi krizovky nemam natocene. Oktavka s cislem 50. Prvni byla u toho zel. mostu, netrefil se tam a predek se mu stocil tesne za svodidla, kde jsme stali (Tak dva metry od nas). Proste klasika, cejtis, jak do ty zatacky pujdes moc a ustreli ti to prdelkou, tak das kontra a ono se to urve na druhou stranu. A pak na tech druhych zaberech, najednou kvileni, ze zatacky se zase vyhrne tahle Oktavka a leti zadkem napred, proleti tema kovovejma zbrdlenima, pekne jim to tam zbori a uz zase maze pryc. Ani jsem nestihnul kameru zapnout.

Je pravda, ze na nekterejch mistech ty lidi stali uplne na h...o. Jenze to by je musel poradatel mlatit klackem, aby je vyhnal. Jo byl to Strahov. Trefa.

A ted mam dotaz ja na vas. Jak to delate, ze na tom videou mate ten text tak ostrej? Ja kdyz to ukladam do AVI, tak mi ho to vzdycky tak jako rozmazne. Nechapu. (kdyztaknasoukromejmailattadyneplacamedokonfery)

Cus a uz koukejte neco vymyslet s tim koliinem, at muzeme jezdit. Vsechny zdravim, Paes

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-22 10:05   
Tak jsme o víkendu taky jezdili něco z Kolin měl rejd. Takže na jedntotlivé eRZety bych navrhoval: Finsko 3 nebo 10. Jinak se to dá zkracovat všude. Řecko SS, tam se to dá zkrátit uplně všude. Francie a Švédsko, tam je to úplně jedno. Austrálie 4 nebo 9, sice jsem tam našel dvě místečka, kde se to dá trochu zkrátit, ale není to nic moc velkého. Prostě to víc řízneš, tak jak je to vidět na opravdovém MS. Keňa všechno kromě 6. Možná se to dá i na jiné RZ, ale řekl bych, že to není až tolik zkrácení. Itálie, tam je to asi jasné. VB 6 nebo SS, jinak se to dá zkracovat. Tak se vážení kolegové vymáčkněte, ať se do toho můžeme pustit.

Paja
Not too shy to talk
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 25
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-27 20:53   
To Paes: teď jsme přijeli z lyžáku, takže musíš omluvit časovou prodlevu. Dík za popis nastavení, i když mám pocit, že bude spíš sedět těm pokročilejším (myslím hlavně převodovku). Já to auto totiž nezvládnu mít v některých zatáčkách vytočené, tak abych nevyletěl. Spíš používám nastavení a jeden dílek kratší.

Ten výběr RZ je zajímavý, něco s tím uděláme.

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-28 09:16   
To Paja: To je v pohodě. Já jsem taky pořád někde rozlítanej.

S tou převodovkou. Jak to děláš na dlouhejch rovinkách? To máš zaseknutej otačkoměr, motor řve a přitom dostáváš od soupeřů na 100metrech 1-2sekačky? To je škoda, takhle ztrácet. Já když projíždím zatáčky, tak si koriguju rychlost ťukáním na brzdu a auto se snažím držet stále v mírném řízeném smyku. Takovej styl, pomaleji do zatáčky a rychle z ní ven.

Tak se mějte. Paes

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-01-29 13:44   
Tak mi to vcera nedalo a zkusil jsem ruzne trate se vsema WRCama. A svete div se, kdyz jsem si hodnotil jednotlive eZRety podle umisteni s autama, tak mi jako nejlepsi vysla Gor-doba. Na druhem miste mam shodne fokuse, dvestesvestku a Korelu. Treti je Lancer a Imprcha posledni. Zajel jsem od kazde souteze alespon jednu eRZetku. Na italii jsem zkousel dokonce tri. Tak a ted babo rad, co je nej auto. Tak to jen tak pro Paju a mozna dalsi na dotaz, zda je rozdil v autech.

Paja
Not too shy to talk
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 25
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-06 23:42   
Kluci (Mira a Dan) ted prej zajeli nejake nove casy, tak su zvedavy. Hodne si ale veri, doufam ze to poslou co nejdriv.

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-10 15:55   
Vážení přátelé. Nevím, zda už víte, co provedl na Silvestra AlesGute, ale já si byl v sobotu zazávodit v Sosnové. Což o to, projíždění branek na sněhu a ledu je celkem v pohodě, (podle posledních údajů, které jsem měl před odjezdem k dispozici, sice jsem nebyl první, ale porazil jsem všechny čtyřkolky, holt je ta Vectra moc těžká), ale to horší přišlo až potom. Kuželky už byly dávno pryč, tak proč se pořádně nepovozit, že. Po půlhodince blbnutí si říkám, co je to tu za smrádek a proč nemůžu dojet tu Felinu? A nějak divně to táhne, to jsem z toho jelen (promiň Ěleňe). Zastavil jsem, koukám do motoru, ale tam je jen cejtit trochu spálenej olej. Tak to znova nakváknu, ale co to, proč nejdou otáčky přes 3000? Takže závěr je ten, že buď jsem ucpal někde přívod paliva, protože se to od té doby sotva pohne nebo je to v elektronice. Ve středu "jedu" k autolékaři, tak jsem zvědavej. Proč já radši neblbnu jen v tom CMR.

limpsy
Just popping in
Připojeno: Feb 19, 2003
Příspěvky: 0
Od: Neuvedeno, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-19 00:21   
Zdravím všechny. Zrovna jsem se zaregistroval a rád bych taky přispěl svou trochou do mlýna (co se týče časů v Colinovi). Myslím, že bych na asfaltu mohl některým pořádně zatopit (aspoň co si tak vzpomínám na časy - namám je tady po ruce). Takze komu mám poslat svůj pps?

limpsy
Just popping in
Připojeno: Feb 19, 2003
Příspěvky: 0
Od: Neuvedeno, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-19 00:29   
Ale já už nejsem neregistrovaný/anonymní. Já bych chtěl taky svoji ikonu vedle zprávy

limpsy
Just popping in
Připojeno: Feb 19, 2003
Příspěvky: 0
Od: Neuvedeno, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-19 00:31   
Hmm, asi něco dělám špatně... pujdu se na to radši vyspat. Dobrou.

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-02-19 10:12   
Tak kdy to ten Mira a Dan pošlou? Už bych docela bral nějakou aktualizaci. Abych pak mohl zase zabrat.

Ondra
Just popping in
Připojeno: Oct 11, 2001
Příspěvky: 8
Od: Přerov, Czech Republic
 Poslal: 2003-03-18 14:08   
Já mám taky uz nejaky novy casy.Tak to snad pristi tyden poslu.Jsou to nejaka dilci zlepseni na jednotlivych RZ protoze vetsinou nemam tolik casu pohromade zahrat si celou rally.Ondra

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-04-03 08:32   
No já přeinstaloval Widle a Colina jsem smaznul. Stejně to nikdo nehrajete.

A teď něco mimo téma. Strašně moc děkuju !!!! David ví, za co. Udělalo mi to obrovskou radost. Díky moc, díky !!!!!!!

Paes

ĚLEŇ
Just popping in
Připojeno: Sep 13, 2001
Příspěvky: 11
Od: ZLÍN, Czech Republic
 Poslal: 2003-05-30 14:46   
ALE DAVOŠU, TY DIVOCHU!!!

Davos
Just popping in
Připojeno: Aug 31, 2001
Příspěvky: 15
Od: Zlín, Czech Republic
 Poslal: 2003-06-05 10:22   
Už by zas mělo přihlašování fungovat, byl tam totiž problém když jsme přesunuli stránky na server s IIS ten totiý neumí vytvořit cookies při přesměrování na jinou stránku a chvilku mi trvalo než jsem přišel na to včem je problém a pak než jsem to opravil.

Jinak neděkuj jenom mě, hodně se na tom podílel i Zdenda, který to všechno natočil a pak ještě sestříhal a poskytl mi videokazetu. čaodav

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-06-11 09:29   
Přihlašování už zase funguje. Díky.

A omlouvám se tímto všem, kterým jsem nepoděkoval.

Takže ještě jednou, MOOOOC DÍKY !!!!!!!!
Paes

Paes
Just popping in
Připojeno: Dec 16, 2001
Příspěvky: 10
Od: Nový Bor, Czech Republic
 Poslal: 2003-06-11 13:26   
Včera jsem odzkoušel CMR3 Demo na PC. No tfuj tajbl. Sice toho mitfára konečně říká daleko víc, ale ta grafika. No je to jen demo, že. A dneska kolega přitáhnul i nějaký patch k tomu demu, tak uvidíme. Zatím mi to auto přijde jak žvejkačka. Je pravda, že se v tom demu nedá nic nastavovat. Tak jsetli to ještě nemáte, tak to mohu poslat. Je to nějakých 150MB. Že bych to roztrhal ZIPem.
A dále už mám fotečky CMR4. Čus Paes

  




Webhosting poskytuje: PC servis Zlín - Ing. David Zvonek
webmaster: Ing. David Zvonek, spolupráce Lukáš Vičánek
na obsahu stránek se podílí: Ing. Pavel Zvonek, Zdeněk Vladyka, Ing. David Zvonek, Štěpán Forman a další


© Copyright RS-Příluky. Stránka potřebuje 1.197943 vteřiny k natažení.